КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Первинна профспілкова організація Переяслав-Хмельницького
державного педагогічного університету ім. Г. Сковороди
Меню сайту

Корисні посилання
  • Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
  • ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
  • Федерація Профспілок України
  • Державний вищий навчальний заклад "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
  • Асоціація Правозахисних Організаторів Студентів України

  • Форма входу


    Календар
    «  Березень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031

    Пошук

    Архів записів

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вітаю Вас, Гість · RSS 18.10.2017, 17:51

    Головна » 2017 » Березень » 27 » ДОШКІЛЬНЯТ НАВЧАЛИ БУТИ ЧУЙНИМИ, ВВІЧЛИВИМИ, ДОБРИМИ ТА ЛАГІДНИМИ
    10:44
    ДОШКІЛЬНЯТ НАВЧАЛИ БУТИ ЧУЙНИМИ, ВВІЧЛИВИМИ, ДОБРИМИ ТА ЛАГІДНИМИ

    Моральний розвиток – це рівень засвоєння уявлень про моральні норми, сформованості моральних почуттів і моральної поведінки. На всіх етапах розвитку суспільства мораль, як і право, політика, традиції, звичаї, табу, є важливим регулятором людської поведінки, людських відносин, а моральність (моральна практика) — одним із критеріїв оцінки чеснот людини. З позицій гуманістичної свідомості основою особистості є її моральний розвиток, який виявляється у сповідуваній нею системі поглядів, уявлень, норм, оцінок, що регулюють її поведінку. Моральна особистість узгоджує свої дії з інтересами інших людей, керується у своїх помислах критеріями загальнолюдських цінностей, відповідає за свої вчинки не лише перед законом, людьми, а й перед власною совістю.

    Питання морального виховання дітей дошкільного віку на сьогодні дуже актуальне. 22 березня, воно розглядалося на семінарі-практикумі для завідуючих та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів міста, який проходив на базі ДНЗ №7 «Берізка» (м. Переяслав-Хмельницький). Уже другий рік педагогічний колектив цього закладу проводить дослідно-експериментальну роботу регіонального рівня з морального виховання.

    Науковий керівник цього експерименту кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди» Любов Лохвицька познайомила присутніх з презентацією«Інструменти визначення рівня вихованості дошкільника». Семінар-практикум проходив спільно з педагогічним колективом Лубенського дошкільного навчального закладу Полтавської області «Смородинка» в онлайн-режимі. Колеги теж працюють у такому ж експерименті під науковим керівництвом Любові Лохвицької. Педагоги переглянули практичну роботу з дітьми середніх груп вихователів Анастасії Василенко та Людмили Ружановської. До малят в гості завітали їхні друзі, з якими вони вчаться бути чуйними, ввічливими, добрими, лагідними. Це методичні Ляльки, Ганнуся та Марійка. А взагалі таких Ляльок, згідно проекту, вісім. У кожної своє ім’я, колір одягу, риси характеру. Ці Ляльки допомагають дошкільнятам набути позитивних моральних рис, позбавитись негативних. Присутні захоплено спостерігали, як малята на любов, ласку, ніжність вихователів відповідають цими ж якостями.

    Психолог Тетяна Шарій розповіла про те, як діти під впливом контакту з позитивними якостями Ляльок здобувають кращі людські риси. Психолог-методист міського методичного кабінету Світлана Горбаченко представила презентацію про вплив поведінки батьків на формування в дітей моральних рис та провела тестування про негативні та позитивні настанови дітям та можливі наслідки. Такі семінари-практикуми несуть виховний вплив не лише на дітей, а і на дорослих, примушують їх переглянути своє ставлення до життя та оточуючих, збагатити свої душі та серця добром, чуйністю, любов’ю.

    Переглядів: 8 | Додав: admingy | Рейтинг: 0.0/0
    Copyright MyCorp © 2017
    Безкоштовний хостинг uCoz