КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Первинна профспілкова організація Переяслав-Хмельницького
державного педагогічного університету ім. Г. Сковороди
Меню сайту

Корисні посилання
  • Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
  • ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
  • Федерація Профспілок України
  • Державний вищий навчальний заклад "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
  • Асоціація Правозахисних Організаторів Студентів України

  • Форма входу


    Календар
    «  Листопад 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30

    Пошук

    Архів записів

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 19:03

    Головна » 2015 » Листопад » 10 » Другого листопада психолого-медико-педагогічною службою Переяслав-Хмельницького педагогічного університету імені Григорія Сковороди для студ
    13:05
    Другого листопада психолого-медико-педагогічною службою Переяслав-Хмельницького педагогічного університету імені Григорія Сковороди для студ

    .

    У рамках виконання проекту TEMPUS «Екологічна освіта в Білорусі, Росії та Україні (EcoBRU)» 28 жовтня в Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди відбулася чергова координаційна зустріч виконавців проекту, метою якої було проведення моніторингу виконання та розповсюдження результатів проекту в університетах-партнерах, одним із яких є й наш університет.

    Моніторинг — важливий і обов’язковий етап у процесі реалізації даного проекту. Він включає збір, обробку, аналіз інформації, що здійснюються з метою оцінки досягнень і прогресу в реалізації проекту, а також визначення ризиків та проблем у процесі його впровадження.

    До університету завітали представники координаційного комітету проекту програми TEMPUS EcoBRU за участі членів Консорціуму з країн Європейського Союзу — університетів м. Бремена і Падерборна (Федеративна Республіка Німеччина), м. Жиліни (Словацька Республіка), Латвійського університету (м. Рига, Латвійська Республіка), Транспортного науково-дослідного центру ОФІ (м. Брно, Чеська Республіка) та України — Національного транспортного університету України, Національної академії педагогічних наук України (м. Київ), Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича та Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ).

    Відповідно до програми заходу, гостям було презентовано широку науково-освітню і виховну діяльність університету, кабінети екології та методики навчання природничих дисциплін, зоології, ботаніки, музей освіти і науки нашого вищого навчального закладу. Учасники моніторингової місії побували також на занятті з екології для майбутніх учителів і відвідали неперевершені майстер-класи на педагогічному факультеті.

    У межах виконання проекту TEMPUS «Екологічна освіта в Білорусі, Росії та Україні» (EcoBRU) фахівці книгозбірні університету підготували книжкову виставку «Науково-методична література в контексті європейського освітнього проекту TEMPUS EcoBRU», на якій експонувалися наукові, навчальні, навчально-методичні видання з екології, природознавства, періодичні видання, а також електронний ресурс університетської бібліотеки — онлайн-підручники, матеріали репозитарію з даної тематики. Учасникам моніторингової місії виставку представила директор бібліотеки університету Ольга Шкира. Вона зазначила, що в книгозбірні нашого вищого навчального закладу лише назв видань з екологічної тематики налічується близько півтори тисячі. У свою чергу представники Національного TEMPUS-офісу в Україні наголосили на важливості та необхідності розповсюдження інформації про діяльність проекту в Україні, його основні завдання і результати в засобах масової інформації та наукових виданнях.

    Ректор університету Віктор Коцур у своєму виступі підкреслив, що Переяслав-Хмельницький педагогічний університет має особливу місію з огляду історії краю та його глибоких освітянських традицій. За словами Віктора Петровича, в умовах викликів ХХІ століття екологічне виховання посідає особливе місце. Сучасні тенденції суспільного розвитку переконують у тому, що система екологічної освіти та виховання має відповідати динамічному розвитку світової цивілізації. Стало очевидним, що вирішення екологічних проблем залежить від екологічно освічених, гуманістично орієнтованих людей. Для формування нового гуманно-морального ставлення до природи потрібно розвивати екологічну свідомість та мислення, практичний досвід раціонального природокористування, вміння приймати екологічно доцільні рішення у майбутній професійній діяльності.

    До уваги учасників моніторингової місії EcoBRUбуло представлено фільм про екологічне виховання особистості в нашому вищому навчальному закладі та роботу, яка постійно проводиться у цьому напрямку.

    Представник Європейського координатора проекту професор Гвидо Кауфманн відзначив потенціал і стійкість екологічної освіти та виховання в Переяслав-Хмельницькому педагогічному університеті, значимість досягнутих результатів як наслідок високого рівня зацікавленості керівництва нашого вишу у виконанні проекту. Гвидо Кауфманн також розповів присутнім про напрями екологічного виховання і освіти в Німеччині.

    Проректор із наукової роботи нашого університету Сергій Рик висловив глибоку вдячність вітчизняним та закордонним партнерам проекту за плідну співпрацю і наголосив, що на даному етапі робота консорціуму виходить на інший, якісно вищий рівень. Напрацювання, які вже мають інші вищі навчальні заклади в сфері екологічної освіти, наш університет обов’язково буде використовувати у своїй подальшій роботі. Також Сергій Миколайович розповів, що нині наш виш працює над заключенням договору з Київським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних кадрів, який знаходиться в м. Біла Церква. Даний заклад працює над підвищенням фахового рівня педагогічних працівників, безперервним розвитком творчого потенціалу кожного вчителя, його інтелектуального й загальнокультурного рівня, оновленням професійних знань та вдосконаленням набутих умінь, розгортанням науково-дослідницької, експериментальної роботи у закладах освіти Київщини. Підписання договору між Переяслав-Хмельницьким педагогічним університетом та Київським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних кадрів дасть змогу передати фахівцям цього закладу курси екологічної тематики, розроблені науковцями нашого вишу, для викладання їх вчителям, які проходитимуть курси підвищення кваліфікації.

    Представник Європейського координатора проекту професор Гвидо Кауфманн відзначив, що  Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів м. Біла Церква — дуже важливий партнер для подальшого втілення проекту TEMPUS EcoBRU в життя.

    У свою чергу професор, завідувач кафедри географії, екології і методики навчання нашого університету Борис Чернов,обґрунтовуючи у своєму виступі проблеми формування екологічної свідомості та напрями подолання негативних тенденцій впливу на довкілля з позиції психогенетичних закономірностей поведінки людини, зазначив, що для відвернення екологічної катастрофи необхідно змінити ціннісний стереотип суспільної свідомості. Її формування передбачає перебудову поглядів та уявлень людини, коли засвоєні знання і екологічні норми стають її власними переконаннями, внутрішніми регуляторами поведінки тощо. На переконання Бориса Олексійовича, головним показником сформованості екологічної свідомості є готовність особистості до конкретних конструктивних дій щодо охорони й розвитку природного середовища. Але, щоб цього досягти, необхідно вдосконалити систему екологічної освіти і виховання учнівської та студентської молоді.

    До слова, проект TEMPUS EcoBRUсприяє безперервному навчанню викладачів навчальних закладів та вчителів загальноосвітніх шкіл Білорусі, Росії та України. Для даної цільової групи розробляється і впроваджується програма електроннoго навчання — курсів підвищення кваліфікації в області екологічної освіти. Tаким чином підтримується прагнення білоруського, російського та українського уряду поліпшити і зміцнити навчання в сфері екології на всіх рівнях освітньої системи.

    Координація проекту відведена Бременському університету. Реалізація здійснюється університетами країн-партнерів із Гомеля, Мінська та Вітебська в Білорусі, Липецька, Магнітогорська, Новгорода, Новосибірська, Ростова-на-Дону, Санкт-Петербурга в Росії, Києва, Івано-Франківська, Чернівців та Переяслава-Хмельницького в Україні. Підтримка, у свою чергу, забезпечується європейськими університетськими і неуніверситетськими партнерами з Німеччини, Латвії, Словаччини та Чеської Республіки.

    Перший проектний рік був спрямований на підготовку викладачів вищих навчальних закладів в країнах-партнерaх, а так само на концептуальну роботу і розвиток системи електронного навчання (E-Learning). Другий рік проекту було відведено розвитку електронних курсів. На третій проектний рік заплановано проведення тестування, впровадження та постійне вдосконалення курсів.

    29 жовтня моніторингові заходи проекту TEMPUS EcoBRUвідбулися в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича, а 30 жовтня — в Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ).

    Сергій Зражевський,

    фахівець редакційно-видавничого відділу університету

     

    Переглядів: 432 | Додав: admingy | Рейтинг: 0.0/0
    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz