КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Первинна профспілкова організація Переяслав-Хмельницького
державного педагогічного університету ім. Г. Сковороди
Меню сайту

Корисні посилання
  • Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
  • ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
  • Федерація Профспілок України
  • Державний вищий навчальний заклад "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
  • Асоціація Правозахисних Організаторів Студентів України

  • Форма входу


    Календар
    «  Листопад 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30

    Пошук

    Архів записів

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 11:15

    Головна » 2015 » Листопад » 3 » СВІТЛАНА СІРОШТАН: «ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ – МЕТОД ВПЛИВУ НА ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ЛЮДИНИ»
    13:04
    СВІТЛАНА СІРОШТАН: «ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ – МЕТОД ВПЛИВУ НА ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ЛЮДИНИ»

    Другого листопада психолого-медико-педагогічною службою Переяслав-Хмельницького педагогічного університету імені Григорія Сковороди для студентів та викладачів  було організовано семінар-практикум з основ пісочної юнгіанської психотерапії. Семінар проводила член Української Асоціації психотерапевтів, сертифікований психотерапевт-символдраматист, методист-психолог Житомирського відділу освіти Світлана Сіроштан.

    У заході взяли участь викладачі кафедри практичної психології та кафедри психології: Галина ХомичТетяна КузьменкоСвітлана ГерасінаДіана Лила, директор бібліотеки Ольга  Шкира та студенти різних факультетів. Почесним гостем стала колега-педагог Ольга Грейліх.

    Світлана Сіроштан радо розповіла гостям про метод юнгіанської психотерапії, який був запропонований чудовим психотерапевтом, засновником аналітичної терапії Карлом Густавом Юнгом:

    – Ігри з піском – одна з форм природньої діяльності дитини. Саме тому ми, дорослі, можемо використовувати пісочну арт-терапію в розвивальних та навчальних заняттях. Будуючи картини з піску, вигадуючи різноманітні історії, ми в найбільш органічній для дитини формі передаємо їй наші знання і життєвий досвід, події та закони оточуючого світу. Гра з піском надає можливість позбутися від психологічних травм за допомогою перенесення зовні, на площину пісочниці, фантазій і формування відчуття зв'язку і контролю над своїми внутрішніми переживаннями. В процесі пісочної гри є можливість висловити свої найглибші емоційні переживання, звільнитися від страхів.

    Багато психологів бачать в окремих пісочних частинках символічне відображення автономності людини, а в пісочній масі втілення життя у Всесвіті. Пісочна терапія, в свою чергу дозволяє розслабитись, зарядитись оптимізмом та позитивною енергією.

    Загалом, даний семінар-практикум був надзвичайно інформативним. Учасники семінару  мали змогу намалювати свої переживання, емоції, думки на піску та дізналися, що цей особливий спосіб спілкування зі світом і самим собою допомагає знімати внутрішню напругу, долає бар'єри в спілкуванні, підвищує впевненість у собі, відновлює цілісність психіки, відкриває нові шляхи до розвитку. За допомогою семінару-практикуму присутні отримали багато інформації, яку вони зможуть застосовувати у своїй майбутній діяльності.

                                                                                        

    Ольга Науменко,

    фахівець редакційно-видавничого відділу університету

     

     

     

    Переглядів: 453 | Додав: admingy | Рейтинг: 0.0/0
    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz