КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Первинна профспілкова організація Переяслав-Хмельницького
державного педагогічного університету ім. Г. Сковороди
Меню сайту

Корисні посилання
  • Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
  • ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
  • Федерація Профспілок України
  • Державний вищий навчальний заклад "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
  • Асоціація Правозахисних Організаторів Студентів України

  • Форма входу


    Календар
    «  Березень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031

    Пошук

    Архів записів

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 06:57

    Головна » 2017 » Березень » 25 » ВИКОНУЄМО УГОДИ ПРО СПІВПРАЦЮ: ДОПОМАГАЄМО ДОШКІЛЬНИКАМ РОЗВИВАТИ МОРАЛЬНІСТЬ
    10:45
    ВИКОНУЄМО УГОДИ ПРО СПІВПРАЦЮ: ДОПОМАГАЄМО ДОШКІЛЬНИКАМ РОЗВИВАТИ МОРАЛЬНІСТЬ

    У рамках виконання положень угоди про співпрацю з кафедрою педагогіки дитинства і сім’ї Могильовського державного університету ім. А. А. Кулешова (Республіка Білорусь), дошкільними навчальними закладами №3 «Смородинка» м. Лубен Полтавської обл. та №7 «Берізка» м. Переяслав-Хмельницький Київської обл. 22 березня 2017 року на базі останнього було проведено регіональний науково-методичний семінар-практикум «Застосування технології наскрізного методичного супроводу морального виховання дітей дошкільного віку». Захід відбувався на реалізацію програми дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня з теми «Становлення основ моральної вихованості у дітей дошкільного віку в умовах освітніх трансформаційних процесів сьогодення» (рішення колегії департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, пр. №5 від 27.12.2016 р., науковий керівник проекту – Лохвицька Любов Василівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології і педагогіки нашого вишу). Серед учасників семінару були науковцікафедри психології і педагогіки дошкільної освіти ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», практичні працівники дошкільних навчальних закладів (завідувачі, методисти, психологи) м. Переяслава-Хмельницького, дошкільного навчального закладу №3 «Смородинка» м. Лубен Полтавської області (on-line включення) студенти спеціальності «Дошкільна освіта» ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

    Усіх присутніх гостинно зустріла Мазійчук Світлана Михайлівна – завідувач дошкільного навчального закладу № 7 «Берізка» м. Переяслава-Хмельницького, а функції модератора виконувала Михайленко Оксана Василівна – вихователь-методист цього закладу. З привітальними словами до учасників семінару звернулися Сапунова Тамара Василівна – методист методичного кабінету відділу освіти Переяслав-Хмельницької міської ради Київської обл. та від імені університету за дорученням декана факультету педагогіки і психології, кандидата педагогічних наук, доцента Яценко Ліани Вікторівни виступила заступник декана з наукової роботи кандидат педагогічних наук, доцент Лохвицька Любов Василівна, а через включення в on-line режимі приєдналася Шимченко Тетяна Андріївна – завідувач дошкільного навчального закладу № 3 «Смородинка» м. Лубен Полтавської обл.

    У ході роботи семінару відбувся огляд виставки науково-методичних здобутків з морального виховання дітей педагогічного колективу дошкільного навчального закладу № 7 «Берізка» м. Переяслава-Хмельницького. До уваги учасників було представлено перегляди інтегрованих занять: у середній групі «Дзвіночок», вихователь Василенко Анастасія Сергіївна з теми «Добро починається з тебе» і у середній групі «Сонечко», вихователь Ружановська Людмила Володимирівна з теми «Відкривайте людям серце і робіть світ кращим». Зокрема, Василенко Анастасія Сергіївна (вихователь середньої групи «Дзвіночок») повідала дітям разом з гостею – лялькою моральним помічником Ганнусею, як стати вихованим і чемним. На занятті діти вчилися вітатися і не робити поганих вчинків. На закріплення була проведена дидактична гра «В якому вчинку живе добро». На згадку про зустріч малята подарували ляльці Ганнусі листівку зі словами: «Добрі серця – це сади, добрі слова – це коріння, добрі думки – це квіти, добрі вчинки – це плоди». А всім присутнім діти подарували маленькі сердечка, виготовлені з допомогою техніки пап’є-маше, які наповнили своїм теплом і ласкою. Друге заняття, яке проводила Ружановська Людмила Володимирівна (вихователь середньої групи «Сонечко») почалося психогімнастикою «Добре серденько», що налаштувало дітей і закумулювало увагу на потребі прояву доброти. До малюків також прийшла лялька моральний путівник – Марійка, яка принесла у торбинці небесні іскорки – «здоров’я», «радість», «доброта», «охайність», «чесність», «дружелюбність», «любов». Діти, отримавши ці іскорки, дарували їх тим, хто цього потребував: охайність – бруднулі, здоров’я – хворому тощо. А коли на заняття завітала Пані Шапокляк, яка звикла робити тільки капості, малюки, подарувавши їй іскорки, що утворилися в їхніх серденьках, перетворили її на добру і ввічливу людину. Всі присутні від перегляду занять були в захопленні.

    У сегменті теоретичного блоку семінару з доповіддю-презентацією «Добра дитина чи ні? Інструменти визначення рівня моральної вихованості дошкільника» виступила Лохвицька Любов Василівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Вона поінформувала учасників наукового зібрання про використання методик діагностики визначення рівня моральної вихованості дітей дошкільного віку, розроблені американськими дослідниками і механізми їх впровадження. Виступ викладача нашого вишу викликав значний інтерес у присутніх, оскільки нині бракує подібних матеріалів, а вони є необхідними для моніторингу особистісного (в тому числі, морального) зростання дитини.

    Наостанок були підведені підсумки роботи та окреслені перспективи подальшої співпраці у царині впровадження технології наскрізного методичного супроводу морального виховання дітей дошкільного віку та визначення її ефективності. Також були обговорені конкретні завдання у контексті взаємодії освітніх ланок: вищий навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад (як майданчик експериментальної роботи).

    Переглядів: 435 | Додав: admingy | Рейтинг: 0.0/0
    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz