КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Первинна профспілкова організація Переяслав-Хмельницького
державного педагогічного університету ім. Г. Сковороди
Меню сайту

Корисні посилання
  • Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
  • ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
  • Федерація Профспілок України
  • Державний вищий навчальний заклад "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
  • Асоціація Правозахисних Організаторів Студентів України

  • Форма входу


    Календар
    «  Січень 2016  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

    Пошук

    Архів записів

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вітаю Вас, Гість · RSS 20.05.2024, 01:22

    Головна » 2016 » Січень » 12 » «ФІЛОСОФІЯ НАУКИ Й УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ» – НОВИЙ І ЦІКАВИЙ ПОСІБНИК ДЛЯ СТУДЕНТІВ
    15:58
    «ФІЛОСОФІЯ НАУКИ Й УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ» – НОВИЙ І ЦІКАВИЙ ПОСІБНИК ДЛЯ СТУДЕНТІВ

    .

    Нещодавно на факультеті післядипломної освіти з’явився новий навчально-методичний посібник «Філософія науки й управління освітою» для самостійної роботи студентів педагогічних вищих навчальних закладів.        Посібник уклали кандидат філософських наук, доцент, завідуюча відділення післядипломної освіти Тетяна Білобровко та кандидат педагогічних наук, доцент Людмила Кожуховська.

     

    Навчальний посібник «Філософія науки і управління освітою» пропонує магістрам-управлінцям системний аналіз матеріалу із філософії науки й управління освітньою галуззю, що допомагає глибше зрозуміти стан і проблеми освіти і науки як частин соціального буття людства. Також у навчально-методичному посібнику розглянуто етапи становлення та основні проблеми філософії освіти й управління освітою, визначено системні впливи на формування нової парадигми філософії освіти й управління нею в умовах сьогодення.  Проаналізовано результати глобалізації, гуманізації та екологізації освіти та інші чинники, які впливають на формування власне нових підходів до філософського розуміння процесів і явищ в освіті, науці та управлінні.

    Посібник розрахований на магістрів спеціальності «Управління навчальними закладами», студентів старших курсів педагогічних спеціальностей, фахівців із філософії науки й управління освітою.

     

    Переглядів: 456 | Додав: admingy | Рейтинг: 0.0/0
    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz